Odstąpienie od umowy
Darmowe zwroty są realizowane przez naszego partnera, firmę DHL. Masz na to 30 dni od momentu zakupu. Ustalenie sposobu nadania przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie DHL Polska (https://dhl24.com.pl/zwroty). Naklej etykietę zwrotną (dołączona do paczki) na przesyłkę i wybierz jedną z opcji zwrotu. UWAGA: Naklej na paczkę tylko jedną etykietę.
1) Nadaj paczkę w punkcie DHL Parcel
Sieć punktów DHL Parcel to ponad 10000 punktów nadania i odbioru, w skład których wchodzą m.in.: stacje benzynowe, sklepy i salony prasowe. Strategicznymi partnerami DHL Parcel są Żabka, Inmedio, Relay, 1minute, Biedronka, Shell, Kaufland, ABC czynne do późnych godzin, a część w weekendy. Umożliwiają szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy chcesz.
LUB
2) Umów kuriera po odbiór paczki
Termin odbioru przesyłki ustalisz bezpośrednio na stronie https://dhl24.com.pl/zwroty . Następnie: wprowadź w wymagane pole 11- cyfrowy numer przesyłki z Twojej etykiety zwrotnej i kliknij ‘Zwróć paczkę’
Do zwracanego towaru prosimy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, w którym należy wpisać ilość zwracanego towaru, oraz dokument zakupu o ile nie zostały wysłane drogą elektroniczną. Jeśli towar jest w oryginalnym opakowaniu zwrot w pełnej kwocie zostanie dokonany w sposób i w formie takiej, w jakiej dokonana została płatność przez konsumenta, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
Reklamacje
Aby zgłosić reklamację skontaktuj się mailowo z Biurem Obsługi Klienta (bok@medicalsport.pl) w celu otrzymania formularza reklamacyjnego i wskazówek dotyczących reklamacji.
1. Wydrukuj formularz reklamacyjny i uzupełnij go. Nie możesz wydrukować formularza? Przygotuj odręcznie wypisaną kartkę, na której zawrzesz wszystkie potrzebne informacje, które są wyszczególnione w formularzu.
2. Zapakuj przedmiot do paczki wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym.
3. Nadaj paczkę w dowolny sposób na adres:
Medical Sport
Inżynierska 8
20-484 Lublin
Zachowaj nr do śledzenia paczki i potwierdzenie nadania przesyłki.
Nasz Dział Zwrotów i Reklamacji sprawdzi, czy reklamacja jest zasadna.